A 2019. évi karácsonyi időszakot érintő (december 24. és december 31.) munkarend változások kapcsán az alábbiak szerint változik a polgármesteri hivatal nyitva tartása és ügyfélfogadási rendje:
December 23. (hétfő) – igazgatási szünet - nincs ügyfélfogadás
December 27. (péntek) - pihenőnap - nincs ügyfélfogadás
December 30. (hétfő) - igazgatási szünet - nincs ügyfélfogadás
December 31. (kedd) - igazgatási szünet - nincs ügyfélfogadás
A jelzett napokon a hivatal működési körében fellépő veszélyhelyzet, baleset, elemi csapás, életveszély, súlyos kár esetére telefonos ügyeletet biztosítunk. A bejelentések fogadása 8.00 és 12.00 óra között a hivatal központi számán, a 06-28-470-711-es telefonszámon, azt követően pedig rendes munkaidőben a 06-20-426-5976-os mobilszámon lehetséges.
dr.Gotthard Gábor
jegyző