:: 
Nyitólap

Tájékoztatás a házhoz menő lomtalanításról

A lomtalanítás várható időpontja 2020. 09. 07-től 10. 17-ig

A Zöld Híd B.I.G.G. Nonprofit Kft. a járványügyi helyzet enyhülésével, ismételten biztosítja a lakosság részére a lomtalanítási igények leadásának lehetőségét is. A lakosok csak a településükre vonatkozó, előre meghatározott időszakon belül adhatják le az igényeket a Társaság felé.

KISTARCSÁN 2020. augusztus 24. és október 2. között van lehetőség a lomtalanítási igények leadására. A településen a lomtalanítás várható időpontja 2020. szeptember 7. és október 17. közé esik.

Lomtalanítással kapcsolatos kérdéseiket a Zöld Híd B.I.G.G. Nonprofit Kft. +36-28-561-200-as telefonszámán tudják feltenni.

A korábbi gyakorlatnak megfelelően a lakosságnak továbbra is lehetősége lesz évente egy alkalommal térítésmentesen, maximum 2 m3 hulladék lomtalanítási szolgáltatást igénybe venni.

Az igénybejelentés feltételei:

Igénylést kizárólag a közszolgáltatásban nyilvántartott és szerződött, aktív (a szolgáltatást nem szüneteltető), közüzemi díjhátralékkal nem rendelkező ingatlanhasználók nyújthatnak be.

Fontos! Lomtalanítási igényét KIZÁRÓLAG a településére vonatkozó "lomtalanítási igények leadása" időpontjában adhatja le, ettől eltérő igénybejelentést nem áll módunkban fogadni.

Az igénybejelentés történhet:

  • a https://www.zoldhid.hu/ weblapon található „Lomtalanítás” gombra kattintva, és az ott található elektronikus űrlap kitöltésével,
  • személyesen az ügyfélszolgálati irodák nyitvatartási idejében, amelyről a https://www.zoldhid.hu/ honlap „Ügyfélszolgálat” menüpontja alatt tájékozódhat (az azonosítás ügyfélszám alapján történik),
  • a honlapunkról letölthető formanyomtatvány segítségével, amelyet postai úton (2100 Gödöllő, Dózsa Gy. utca 69.) vagy a lomtalanitas@zoldhid.hu e-mail címre kérjük megküldeni. (KIZÁRÓLAG a megfelelően kitöltött igénylő lapokat dolgozzuk fel és igazoljuk vissza).

Lomtalanítás folyamata:

  1. Lomtalanítási igény benyújtása.
  2. Közszolgáltató visszajelzi a teljesítés dátumát és várható időpontját. E-mailen, illetve honlapon keresztüli jelentkezés esetén a megadott e-mail címre 24 órán belül automatikus válaszüzenetet kap. Amennyiben ez nem érkezik meg, úgy ellenőrizze, helyesen írta-e be mind a saját, mind a szolgáltató e-mail címét, vagy az üzenet nem került be a levélszemét/spam mappába.
  3. A visszaigazolt dátumon és a megadott időpontban a közszolgáltató jelentkezik a regisztrált címen. Kollégáink legfeljebb 5 perc várakozás után – amely idő nem vonatkozik a rakodásra – távoznak a helyszínről. Amennyiben az ingatlanhasználó vagy megbízottja nem jelenik meg a helyszínen, és ezért a lomtalanítás meghiúsul, új időpont egyeztetése már nem lehetséges.
  4. A lakos az ingatlanon belül tárolja a lomhulladékot, amelyet a gépjármű érkezésekor átad a személyzetnek (HT. 40 § 3. bekezdés alapján).
  5. Ügyfelünk aláírásával igazolja a lomtalanítás elvégzését.

 

A lomtalanítás időpontjának pontos meghatározása a fentiek és a szolgáltató belső járattervének figyelembevételével történik. A megkeresés beérkezését követően – erőforrásainkhoz igazított – optimális begyűjtési terv készül, majd a lomtalanítás teljesítése előtti héten visszajelzünk a megadott elérhetőségek valamelyikén. Az általunk visszaigazolt napon kollégáink az igénylésben megjelölt címen jelentkeznek. Az ingatlanhasználó akadályoztatása esetén megbízottja is jogosult átadni a közszolgáltató részére a lomhulladékokat.

A bejelentés nélkül történő hulladék közterületre történő kihelyezése illegális hulladéklerakásnak minősül, ami szabálysértési bírság kiszabásával jár. A közterületre kihelyezett hulladékot nem szállítják el!

További kérdés esetén keresse fel ügyfélszolgálatunkat!

Zöld Híd B.I.G.G. Nonprofit Kft.
2100 Gödöllő, Dózsa György út 69.
+36-28-561-200
lomtalanitas@zoldhid.hu, wwww.zoldhid.hu

Tetejére
Az oldal működéséhez elengedhetlenül szükséges sütik engedélyezése
Statisztikai sütik használatának engedélyezése
Közösségi portál kapcsolat használatának engedélyezése